onsdag 21 november 2012

Man tager vad man haver!

Efter att ha rotat runt i skåp/lådor/förråd etc. fann jag ett par ljusstakar jag för länge sedan fick av mina morföräldrar, en vinflaska, en lite olivoljeflaska, en oöppnad förpackning av jättefina grå ljus och ett par värmeljus. Utav detta blev det fin och mysig inredning till sovrummet! Eftersom detta va saker jag fått eller förbrukat så räknar jag detta som kostnadsfri inrednig! Det gäller bara att tänka lite utanför ramarna!

Va nu snäll med din plånbok och miljön, rota i dina skåp och lådor, se vad du hittar och inred med det! Jag vill gärna se vad ni hittat på, maila bild och beskrivning till mig så lägger jag upp det på bloggen! Eller skriv era kreativa lösningar i kommentarfältet!

Listen to your inner creativity! ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar